جشن آیه‌های بندگی در بیرجند برگزار می‌شود
جشن آيه‌هاي بندگي در بيرجند برگزار مي‌شود
همزمان با ۸ فروردین؛

جشن آیه‌های بندگی در بیرجند برگزار می‌شود

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي از برگزاري جشن‌ آيه‌هاي بندگي با حضور بچه‌هاي مسجد محله شهرستان بيرجند همزمان با ۸ فروردين خبر داد.
شناسه خبر : 61131 تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی محقی عصردوشنبه (۶ فروردین) در دیدار کارکنان ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار کرد: مجموعه ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی در سال گذشته در اجرای برنامه‌های ابلاغی و ابداعی در حوزه فرهنگی و تشکیلاتی خوش درخشید.

وی با اشاره به موفقیت استان در رویدادهای ملی مدها متان و مسجد پایگاه قرآنی و ...‌ در سال گذشته افزود: برخی از کانون‌های موفق در این رویدادها با تخصیص اعتبارات حمایت شدند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: در سال گذشته برنامه‌های ابداعی با کمک قرارگاه‌های ایده‌پردازی محلات مختلف شهرستان بیرجند برگزار شد که در تداوم آن برنامه‌ها، جشن "آیه‌های بندگی" با حضور ۲۵۰ نفر از نوجوانان مساجد محله سجادشهر "مسجد امام جعفر صادق (ع)، سیدالساجدین، بقیع و سیدالشهدا" بیرجند برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام محقی خاطرنشان کرد: این برنامه همزمان با ۸ فروردین برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: در دهه کرامت، هفته عفاف و حجاب و روز جهانی مساجد نیز ویژه برنامه‌های فرهنگی با حضور بانوان رهیافته در سطح استان برگزار خواهیم کرد.