اختصاص ۳میلیاردریال به کرسی‌های تلاوت در کانون‌های مساجد خراسان جنوبی
اختصاص ۳ميلياردريال به کرسي‌هاي تلاوت در کانون‌هاي مساجد خراسان جنوبي
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اعلام‌کرد:

اختصاص ۳میلیاردریال به کرسی‌های تلاوت در کانون‌های مساجد خراسان جنوبی

فرخنده از اختصاص ۳۰۰ ميليون تومان به برگزاري کرسي‌هاي تلاوت در سطح کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان خبر داد.
شناسه خبر : 61132 تاریخ انتشار : ۷ فروردين ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، علی فرخنده عصر (۶ فروردین) در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی اظهار کرد: تلاش می‌شود بخشی از اعتبارات حوزه فرهنگ به سمت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی سوق داده شود.

وی از اجرای طرح قرآنی ۳۱۳ در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: امسال در زمینه حفظ قرآن کریم، تربیت قاری و برپایی کرسی‌های تلاوت و ... باید یک جهش خوبی داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان به برگزاری کرسی‌های تلاوت در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و گفت: ۵۰‌ کرسی‌ تلاوت با حضور قاریان مطرح و کشوری امسال در سطح استان برنامه‌ریزی می‌شود.

فرخنده به اجرای برنامه جوانه هم اشاره کرد و گفت: تربیت ۱۰۰ هنرمند مسجدی در حوزه تئاتر با همکاری بسیج و کانون‌های مساجد و تربیت ۱۰۰ نفر کنشگر رسانه‌ای و تولید آثار فاخر ارزشی در حوزه سرود از دیگر برنامه‌های سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره منطقه‌ای پرفسور معتمدنژاد، جشنواره سواد رسانه، مراسم تجلیل و تقدیر از فعالان حوزه فرهنگ و ... از دیگر برنامه‌های سال 1403 در این استان است.