دوره آموزشی تئاتر جوانه‌های شبستان در خراسان جنوبی آغاز شد
دوره آموزشي تئاتر جوانه‌هاي شبستان در خراسان جنوبي آغاز شد
با حضور ۱۳۰ نفر از بچه‌های مسجد؛

دوره آموزشی تئاتر جوانه‌های شبستان در خراسان جنوبی آغاز شد

مدير ستاد کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبي از آغاز دوره آموزشي تئاتر جوانه‌هاي شبستان با حضور ۱۳۰ نفر در استان خبر داد.
شناسه خبر : 63467 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی محقی در آیین افتتاحیه تئاتر جوانه‌های شبستان در استان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های کلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این است که بتوانیم از دل مساجد استعدادهای هنر را کشف کنیم تا از این ظرفیت استفاده شود.

وی افزود: دوره آموزشی تئاتر جوانه‌های شبستان ویژه بچه‌های مسجد با هدف استعدادیابی، آموزش، توانمندسازی، تولید آثار نمایشی اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در گروه سنی ۱۵ تا ۳۵ سال از امروز آغاز به کار کرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: این دوره آموزشی تا شنبه  ۳۰ تیر ماه به مدت سه روز در محل  دانشگاه فرهنگیان ادامه دارد.

حجت الاسلام محقی با بیان اینکه این دوره آموزشی در رشته‌های نویسندگی، کارگردانی و بازیگری است، تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور ۱۳۰ نفر از علاقه‌مندان به عرصه تئاتر در قالب ۶ کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

وی به استعدادهای شگرف فرزندان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: نگاه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، حمایت از این استعدادها و استخراج و عرضه آن به حوزه فرهنگ و هنر کشور است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: امیدواریم هنرمند آزاده‌ای تقدیم ایران اسلامی کنیم و بتوانیم آثار شایسته‌ای با توجه به زیست استان و کشور در عرصه بین‌الملل تولید شود.

گفتنی است، اساتید کارگاه بازیگری برادران (سیروس کهورنژاد _ فرهاد بشارتی)، اساتید کارگاه بازیگری خواهران(خانم یوسف نیان  _ خانم غبیشانی)،  استاد کارگاه کارگردانی(حسین عالم‌بخش) و استاد کارگاه نویسندگی (حسین فدایی‌حسین) است.